Titel och upphov "Det ser lite olika ut- " : en kartläggning av den offentligt finansierade kulturen för barn : bilaga till betänkandet Tänka framåt, men göra nu : så stärker vi barn kulturen : rapport / av Kommittén Aktionsgruppen för barn kultur 2006:45 (2006)
Utgivning, distribution etc.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod Bfkb-c F41-053.2(48) Odc(p)
Fysisk beskrivning
Serietitel - biuppslagsform Statens offentliga utredningar, ISSN 0375-250X ; 2006:45 264480
Anmärkning: Språk
Indexterm - Okontrollerad
Genre/Form
Huvudserie
Huvudpost till del och supplement Kommittén Aktionsgruppen för barn kultur Tänka framåt, men göra nu 2006 91-38-22565-4 10148218
Elektronisk adress och åtkomst (URI) http://www.regeringen.se/content/1/c6/06/27/60/6e3abde0.pdf
ISBN
*00006833cam 122016457ar4500
*0019262
*00520070531120631.0
*008060502s2006 sw |||| f00| 0 swe c
*020 $a91-38-22566-2
*035 $5Bo$a(Bo)385000
*035 $5Mo$a(Mo)b1613506
*035 $a(SE-LIBR)10148504$x10148504
*08204$a353.7$222 (machine generated)
*084 $aBfkb-c$2kssb/7
*084 $aF41-053.2(48)$2fiaf/2
*084 $aOdc(p)$2kssb/8
*1101 $bKommittén Aktionsgruppen för barn kultur
*24510$a"Det ser lite olika ut- " :$ben kartläggning av den offentligt finansierade kulturen för barn : bilaga till betänkandet Tänka framåt, men göra nu : så stärker vi barn kulturen : rapport / av Kommittén Aktionsgruppen för barn kultur$n2006:45 (2006)
*260 $aStockholm :$bFritze,$c2006
*300 $a234 s. ;$c24 cm
*440 0$aStatens offentliga utredningar,$x0375-250X ;$v2006:45$0264480
*5410 $5E$eInl.2009-03-30/52
*546 $5Mo$asvenska
*592 $aClip2MM$b2014-11-26
*653 $aBarn kultur
*653 $akulturpolitik
*653 $aSverige
*655 4$5Mo$aBok
*698 $5R$a20060502$bKULTUR MEDIER
*7600 $w9200
*7720 $aKommittén Aktionsgruppen för barn kultur$tTänka framåt, men göra nu$d2006$z91-38-22565-4$w10148218
*8564 $uhttp://www.regeringen.se/content/1/c6/06/27/60/6e3abde0.pdf
*9300s$6440$aSOU$uStatens offentliga utredningar
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.