Sámij Girjjevuorkká
Sámiid girjerájus Saemiej Gärjahgåetie
Samernas bibliotek
GirjeGilkor

Snipp, snapp snute : lesebok
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • u439.828649457
Personnamn
Titel och upphov
  • Snipp, snapp snute : lesebok
Utgivning, distribution etc.
  • Solum , [Oslo] : c2000
UDK klassifikationskod
  • 803.96(075)
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Fdb
Fysisk beskrivning
  • 192 s. : ill.
Anmärkning: Allmän
  • Den tredje delen i ett läromedel i norska för barn med samiska som förstaspråk. De andra delarna är Elle melle mie och Lang, lang rekke
Anmärkning: Målgrupp
  • För årskurs 4
Personnamn
Term
Indexterm - Okontrollerad
Genre/Form
  • Läromedel
  • Läseböcker
Personnamn
ISBN
  • 82-560-1242-0
*00001325cam 12200397 a 4500
*0016792
*00520121026153159.0
*008121026s2000    no a   c          0 nor
*020  $a82-560-1242-0
*035  $a001202200
*035  $a(SE-LIBR)13562343$x13562343
*040  $aNO-OsNB$dSam
*080  $a803.96(075)
*08204$a439.828649457$223/swe
*084  $aFdb$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aSokki, Risten,$d1954-
*24510$aSnipp, snapp snute :$blesebok /$cRisten Sokki, Anne U. Dahl, Harald Berggreen ; illustrert av Trine Noodt
*260  $a[Oslo] :$bSolum ,$cc2000
*300  $a192 s. :$bill.
*500  $aDen tredje delen i ett läromedel i norska för barn med samiska som förstaspråk. De andra delarna är Elle melle mie och Lang, lang rekke
*521  $aFör årskurs 4
*592  $aClip2MM$b2012-10-30
*600  $aJåks, Iver,$d1932-2007
*650 7$aNorska språket$2sao$0155367
*653  $asamer
*655 7$aLäromedel$2saogf$0353482
*655 7$aLäseböcker$2barn
*7001 $aNoodt, Trine,$d1967-$4ill
*7001 $aDahl, Anne U.,$d1952-
*7001 $aBerggreen, Harald,$d1949-
*8521 $5Sam$bSam$hu439.828649457$lSokki
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex1Tillgängligt Rabas čoakkáldat - Öppna samlingarna u439.828649457 [Nor]
Ex2Under arbete Rabas čoakkáldat magasiina - Öppna samlingarnas magasinRR2015/feb