Sámij Girjjevuorkká
Sámiid girjerájus Saemiej Gärjahgåetie
Samernas bibliotek
GirjeGilkor

   
Administration och ledning av en samisk utbildningsväg : förslag från Arbetsgruppen för samefrågor. 1978:5
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Od(p)
Titel och upphov
  • Administration och ledning av en samisk utbildningsväg : förslag från Arbetsgruppen för samefrågor. 1978:5
Utgivning, distribution etc.
  • LiberFörlag/Allmänna förl, Stockholm : 1978 (Stockholm : Departementens offsetcentral)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Em-c.02
  • Mcs
  • Em-c.0762
  • Mcs
  • Em-c.0762
  • Mcs
  • 14c
Fysisk beskrivning
  • 2], 54, [1], 13 s ; 21 cm
Serietitel - biuppslagsform
  • Ds U ; 1978:5, ISSN 0346-5675
Anmärkning: Utgivande institution (för fortlöpande resurser)
  • Utbildningsdepartementet
Term
Geografiskt namn
Indexterm - Okontrollerad
Huvudserie
Ägande institution
  • Sam
Automatiskt genererade ämnesord (BURK)
  • Undervisningsväsen Sverige Grundskolan
  • Socialantropologi Etnologi Samer
ISBN
  • 91-38-04439-0
*000      am
*0011902
*008791126s1978    sw           o000 0 swe
*020  $a91-38-04439-0$x91-38-04439-0 :$c18:50
*035  $a(SE-LIBR)8350807$x8350807
*035  $99138044390
*035  $a(BOTH)6762$5BOTH
*035  
*040  $aNB
*042  $9SAMB$9BOTHBD
*084  $aEm-c.02$2kssb/5
*084  $aMcs$2kssb/5
*084  $aEm-c.0762$2kssb
*084  $aMcs$2kssb
*084  $aEm-c.0762$2kssb/6
*084  $aMcs$2kssb/6
*084  $a14c$2loovs
*1101 $bArbetsgruppen för samefrågor
*24500$aAdministration och ledning av en samisk utbildningsväg :$bförslag från Arbetsgruppen för samefrågor.$n1978:5
*260  $aStockholm :$bLiberFörlag/Allmänna förl,$c1978$e(Stockholm :$fDepartementens offsetcentral)
*300  $a2], 54, [1], 13 s ;$c21 cm
*440 0$aDs U ;$v1978:5,$x0346-5675$91978$95
*550  $aUtbildningsdepartementet
*59200$aAppLibM21$b2005-02-25
*599  $aEx 3 tillhör Lars Thomasson-samlingen
*599  $aEx 4 tillhör Lars Thomasson-samlingen
*650 7$aBetänkanden$2sao
*650 7$aUtbildningspolitik$zSverige$2sao$0160473
*650 7$aSamer$2sao
*650 7$aSameundervisning$2sao
*651  $aSverige
*653  $aSkolväsen$5BOTH
*653  $aminoritetsundervisning$5BOTH
*653  $aundervisning$5BOTH
*653  $aetnografi$5BOTH
*653  $aetnologi$5BOTH
*653  $asamer$5BOTH
*653  $aundervisningsväsen$5BOTH
*653  $anomadskolor
*653  $asameskolor
*7600 $w1696
*841  $ax$b0312024u 8 1001uu 0901128$e4$5Htuu
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5Hsd
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5La
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5L
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5G
*841  $au$b031029||0000|||||001||||||000000$e1$5BOTH
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5H
*841  $ax$b0407054u 8 1001uu 0901128$e4$5Gx
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5SAMB
*841  $ax$b0502254u 8 1001uu 0901128$e4$5Sam
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5Uilu
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5U
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5Q
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5O
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5S
*841  $axa$b0201080u 0 4000uu |000000$e1$5R
*850  $aSam
*852  $hOd(p)
*950 k$aUtredningar$uBetänkanden
*950 s$aLappar$uSamer
*950 k$aSkogssamer$uSamer$wh
*950 k$aSjösamer$uSamer$wh
*950 k$aIcke renskötande samer$uSamer$wh
*950 k$aSydsamer$uSamer$wh
*950 k$aFjällsamer$uSamer$wh
*950 k$aSamiska barn$uSamer$wh
*950 k$aSamiska kvinnor$uSamer$wh
*950 k$aSamiska lärare$uSamer$wh
*950 k$aSamiska ungdomar$uSamer$wh
*950 k$aÖstsamer$uSamer$wh
*950 k$aSkoltsamer$uSamer$wh
*950 k$aLulesamer$uSamer$wh
*950 k$aSockenlappar$uSamer$wh
*950 k$aNordsamer$uSamer$wh
*976 2$aEm-c.02$bUndervisningsväsen Sverige Grundskolan
*976 2$aMcs$bSocialantropologi Etnologi Samer
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex 1Tillgängligt Rabas čoakkáldat - Öppna samlingarna Od(p)
Ex 2Tillgängligt Giron Hálddahusgirjerájus FörvaltningsbibliotekOd(p)
Ex 3Tillgängligt Sierranas čoakkáldat - SpecialsamlingarOd(p)
Ex 4Tillgängligt Sierranas čoakkáldat - SpecialsamlingarOd(p)
Ex5Under arbete Sierranas čoakkáldat geallir- Specialsamlingar magasinG2013/11